تماس مستقیم:  

مهارت های مذاکره فروش
فروش کالاها و خدمات به کسب و کارها در عین تبعیت از همان اصول و روش های عمومی فروش، تا حد زیادی با فروش همان کالاها و خدمات به مصرف کنندگان نهایی در خرده فروشی متفاوت می باشد. محوریت فروش در بازارهای بنگاه به بنگاه (بازار شرکتی یا همان B2B) را مذاکره تشکیل می دهد. به عبارت دیگر یک فروشنده موفق در بازارهای B2B باید بتواند با مهارت های خاصی از پس مذاکرات فروش برآمده و تفاهمی برد-برد بین شرکت خود و شرکت مشتری را رقم بزند.
گواه این موضوع نیز فروشندگان موفق فروشگاهی بوده اند که به محض تغییر شغل خود و قرار گرفتن در پست فروش محصولات به شرکت ها نتوانسته اند آنچنان که باید و شاید از پس دستیابی به اهداف فروش تعیین شده برای خود برآیند و پس از حضور در هر جلسه فروش و دفاع از پروپوزال خود، هر بار ناامیدتر و ناتوان تر از مذاکره موفق و برد-برد به محل کار خود بر گشته اند.
در کارگاه آموزشی ۱۶ ساعته مهارت های مذاکره فروش (فروش اثربخش در بازارهای B2B) هر آنچه که باید برای موفقیت در مذاکرات فروش بدانید را بر اساس یک چارچوب کاملاً حرفه ای و آزمون شده خواهید آموخت و با تکنیک ها، حربه ها و استراتژی های مذاکره کنندگان موفق دنیای فروش و کسب و کار آشنا خواهید شد.
شرکت در این برنامه آموزشی فقط مختص فروشندگان نمی باشد و مدیران کسب و کارها، کارآفرینان و تمامی افرادی که به نوعی نقشی اساسی و کلیدی در پیشبرد اهداف یک بنگاه اقتصادی را ایفا می نمایند می توانند توانمندی خود در مذاکره را توسعه داده و از نتایج آن منتفع گردند.

برنامه درسی دوره

واقعا خواستار چه هستید؟
حداقل موضع قابل قبول (خط کف)
عامل بهم خوردن معامله
نداشتن پایپلاین فروش = ورود به معاملات بد!
ایجاد تعهد
مثالی از محدوده ی حل و فصل مشتری
محدوده ی حل و فصل مشتری
دور و زمانه عوض شده است!
پیمایش
همدلی
نحوه ی ایجاد ارتباط قوی
فروشنده ی قلدری نباشید
اصطلاحات موثر در مذاکره
لیست واژگان ناخوشایند
قدرتمند ترین واژگان ارتباطی
سرعت، لحن و بلندی صدا
زبان بدن
خواندن رفتارهای غیرکلامی
مدیریت اعتراضات
گوش دادن فعالانه
گوش دادن میان جمله ای
گوش دادن ماهرانه
بهبود مهارت گوش دادن
ترفندها و تاکتیک های مذاکره
مذاکره با شرکت های بزرگ
تخفیف «فروشگاه بزرگ» ما؟
بازگشت به ارزش برنامه ریزی
قرارداد ریسک/ پاداش مطلوب
مذاکره با یک دوست داشتنی
مذاکره با یک بروز دهنده
استراتژی های پرسش قدرت
چرا سوالات باز و تشریحی؟
سوالات تشریحی خوب
پرسش های قدرت اگر-چه
نکاتی برای پرسش های قدرت
پنج پرسش قدرت
همیشه تعهد طرف مقابل را بیازمایید!
استراتژی های پرسش
استراتژی های ارتباطات قدرت
بدون ارتباط مذاکره ای وجود ندارد
مذاکره با شرکت های عظیم
زبان بدنی در مذاکرات
هیچگاه چیزی را آسان نشان ندهید!
برنامه ریزی برای مذاکره
برنامه ریزی همه چیز است!
برنامه ریز مذاکره ی شما
گام اول) فهرستی از موارد مورد نظر آماده کنید
چهار نمونه از اعتراضات معمول
فهرستی از متغیرهای مذاکره ایجاد کنید
تلویحات قانون 20/80
گام دوم) اولویت بندی مشکلات
گام سوم) ایجاد محدوده ی حل و فصل مشکلات
قانون اول را به یاد داشته باشید!
حداکثر موضع قابل حمایت

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 380 هزار تومان
  • 0 روز
0 دانشجو ثبت نام کرده

    منوهای نصب در پنل مدیریت