تماس مستقیم:  

مشتری مداری یعنی ارائه خدمت به مشتری قبل، حین و بعد از ارائه خدمات. باتوجه به روند جهانی شدن، اگر سازمانی تمایل به موفقیت داشته باشد و بخواهد سهم عمده ای از بازارها و سود سرشاری را نصیب خود نماید، حتماً مشتری مداری را سرلوحه همه امور خود قرار خواهد داد. مشتریان راضی منبع سود شرکت ها هستند. شرکت هایی که نمی توانند مشتریان را راضی نگهدارند، در درازمدت از بازار حذف خواهند شد. در این برنامه آموزشی با نگاهی دقیق به چالش های امروزی موجود در کسب و کار، به دور از هر گونه نگاه تئوری محض و تقلید از کتب یا دوره های خارجی، بواسطه تجربه و تحقیق های داخلی انجام شده و بومی سازی مطالعات موردی، راهکارهایی عملی پیشنهاد شوند تا صاحبان کسب و کار و افرادی که در حوزه فروش بازاریابی مشغول به فعالیت هستند، بتوانند به گنج پنهان و با ارزشی که در درون هر سازمانی وجود دارد و آن مشتریان موجود آنها می باشد دست یافته و کسب و کار خود را متحول نمایند.

بیشتر بخوانید

مشارکت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های ذیل توصیه می شود:
     – مدیران عامل، کارآفرینان و متولیان توسعه کسب و کار
– مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش
– مدیران و کارشناسان خدمات پس از فروش و پشتیبانی
– مدیران واحدهای توسعه محصول و R&D

&nbsp

کمتر

برنامه درسی دوره

مفاهیم و کلیات مشتری مداری
شناخت مشتری، پارامترها و مدل های شناسایی مشتری
تیپ شناسی شخصیتی مشتری
تقسیم بندی مشتریان
خدمت به مشتری
نگاه 360 درجه به مشتری
روش ها و تکنیک های تعامل با مشتری
رضایت مشتری و سلسله مراتب افزایش رضایت مندی
اصول مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت شکایت مشتری

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 1 ماهشروع در
  • 0 روز
0 دانشجو ثبت نام کرده

منوهای نصب در پنل مدیریت