تماس مستقیم:  

مدیریت بازاریابی به شیوه اثربخش و هوشمندانه، یکی از اصلی ترین ارکانی است که می تواند نقش تعیین کننده ای در موفقیت یا شکست یک کسب و کار (علی الخصوص کسب و کارهای نوپا) ایفا نماید.

این ترکیب علم و هنر، جامعه شناسی و روانشناسی، آمار و ارتباطات، تحقیق و تخیل وسعتی به گستره تاریخ تجارت و کسب و کار در نوع بشر دارد. آشنایی با چکیده اصلی مدیریت بازاریابی در قالب طرح بازاریابی (Marketing Plan) و روش های تحقق اهداف و برنامه های فروش و بازاریابی یکی از مهم ترین آموزه های می باشند که می توانند تفاوت میان کارآفرینان موفق و ناموفق را مشخص نمایند. در این برنامه آموزشی تمامی آنچه که باید از مراحل مطالعه، برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر مدیریت بازاریابی بدانید را فرا خواهید گرفت.

آنچه که در این کارگاه آموزشی خواهیم آموخت، چکیده ای کاربردی از مفاهیم، دانش، ابزارها و کارکردهای مدیریت بازاریابی مشتری محور و ارزش مدار می باشد بگونه ای که با مفاهیم مهمی مانند راهبردهای بازاریابی (Marketing Strategy)، آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)، برنامه بازاریابی (Marketing Plan)، فرآیند STP و مزیت رقابتی پایدار (Sustainable Competitive Advantage) در عمل آشنا خواهید شد. در کنار مطالب تئوریک فوق در قسمت کارگاهی به بررسی دقیق و موشکافانه طرح بازاریابی خواهیم پرداخت و آنچه را که فرا گرفته‌ایم در عمل تمرین خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

 

شرکت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های زیر توصیه می شود:
بازاریابی حوزه وسیع و تاثیرگذاری در هر کسب و کاری می باشد. اهمیت بازاریابی تا آنجاست که پیتر دراکر می گوید هر کسب و کاری تنها دو کارکرد دارد: نوآوری و بازاریابی! مشارکت در این کارگاه آموزشی ۱۶ ساعته برای افرادی که می‌خواهند در کوتاهترین زمان ممکن، حداکثر دانش و تجربه را در زمینه علوم و فنون مدیریت بازاریابی فرا بگیرند، اکیداً توصیه می شود!

–  مدیران عامل شرکت ها و سازمان‌ها
–  مدیران ارشد و میانی شرکت ها و سازمان‌ها
–  مدیران و کارشناسان تیم های بازاریابی، فروش و تحقیق و توسعه
–  کارآفرینان و ‌توسعه دهندگان کسب و کار
–  کارشناسان و متخصصین حوزه‌های مدیریت، سازمان و کسب و کار
–  دانشجویان رشته‌های مختلف فنی، مهندسی و مدیریت
–  افرادی که قصد پیاده سازی و یا جلب حمایت سرمایه گذاران نسبت به ایده های خود را دارند.
–  افرادی که به نحوی قصد راه اندازی کسب و کار شخصی خود را دارند.
–  افرادی که می خواهند با حداکثر سرعت، در مسیر شغلی و حرفه ای خود رشد و پیشرفت نمایند.
–  علاقه‌مندان به موضوعات کارآفرینی، مدیریتی و کسب و کار

پیش نیاز شرکت در سمینار و کارگاه آموزشی
این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی افراد با هر سطحی از تجربه، تخصص و علاقه‌مندی در زمینه‌های کسب و کار، مدیریت و سازمان می‌توانند در آن شرکت نمایند. اهمیتی ندارد که هم اکنون در چه سطحی از تجربه و دانش کسب و کار و مدیریت بازاریابی هستید، حتی اگر قله‌ های موفقیت را فتح کرده‌اید و یا با تجربه و آزمون و خطا، دانش خود در این زمینه را توسعه داده اید، باز هم مطالب تازه ای را برای آموختن و فرا گرفتن خواهید یافت و توانایی خود را در معرض ارزیابی، تمرین و تقویت بیشتر قرار خواهید داد.

کمتر

برنامه درسی دوره

اهمیت و تاریخچه بازاریابی
بازاریابی همان تبلیغات یا فروش نیست!
فروش در مقابل بازاریابی
فلسفه فروش در مقابل فلسفه بازاریابی
تعریف مدیریت بازاریابی
رویکرد طرح کسب و کار به بازاریابی
رابطه مدیریت استراتژیک و بازاریابی
مفاهیم پایه مدیریت بازاریابی
تعریف بازار (Market)
سیر تکاملی بازارها
انواع بازاريابي
شیوه های بازاریابی و انواع تقاضا
دستیابی به مزیت رقابتی در بازار
استراتژی های رقابتی پورتر
کدام بنگاه، کدام استراتژی؟
مزیت رقابتی پایدار
پیشنهاد ارزشی: Value Proposition
آمیخته بازاریابی
ارکان بازاریابی Marketing Mix
اجزای آمیخته بازاریابی
4C و 4P در بازاریابی
ارکان بازاریابی در خدمات
فرآیند بازاریابی
اجزای اصلی فرآیند بازاریابی
نمونه اقدامات بازاریابی
ماتریس BCG
راهبردهای Product
محصول را تجزیه و تحلیل نمایید!
موقعیت در بازار (Position)
نحوه ارائه بیانیه Positioning
مفهوم Product Positioning
نمونه Positioning در صنعت خودرو سازی
هویت (تصویر، ارزش) برند
راهبردهای Place (توزیع)
شبکه های توزیع
سه استراتژي طراحي كانال هاي توزيع
راهبردهای Pricing
قیمت گذاری و فرآیند خرید
پنج F مشتریان در فرآیند خرید
طرح‌ های قیمت گذاری
راهبردهای Promotion
آمیخته ترویج
تبلیغات
کالبدشکافی تعریف تبلیغات
اهداف تبليغات
5M در تبلیغات
ترویج فروش
تفاوت تبلیغات و ترویج فروش
روابط عمومی (نمونه)
بازاریابی مستقیم
بررسی بیشتر: فروش شخصی (حضوری)
تفاوت فروش شخصی و بازاریابی مستقیم
ابزارهای آمیخته ترویج محصول
بودجه بندی بازاریابی
روش های مختلف بودجه بندی بازاریابی
کدام روش بودجه بندی بازاریابی؟
نمونه بودجه بازاریابی و فروش
طرح بازاریابی در عمل
اجرا و نظارت برنامه بازاریابی
کارگاه، کارگروهی و مطالعه موردی

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • رایگان
  • 0 روز
23 دانشجو ثبت نام کرده

منوهای نصب در پنل مدیریت