تماس مستقیم:  

امروزه فناوری دیجیتال ارزان تر از همیشه می باشد و دسترسی به دنیای وب و شبکه های اجتماعی آنلاین از طریق تلفن های همراه هوشمند بیشتر از همیشه فراگیر شده است. بر همین اساس ارتباط میان انسان ها ارزان تر، در دسترس تر، شفاف تر و بلاواسطه تر از همیشه گردیده است و کسب و کارهایی که رمز موفقیت خود را در بازاریابی مشتری محور (Customer Oriented Marketing) می دانند، مشتاق تر و فعال تر از همیشه بازاریابی  مبتنی بر محتوا و تعامل با مشتریان در شبکه های ارتباطی نوظهور را دنبال می نمایند. محتوای ویدیویی به عنوان یکی از غنی ترین اشکال محتوا در صدر این رویکرد نوین به بازاریابی قرار گرفته است و با در برگرفتن حدود ۸۰ درصد ترافیک در دنیای وب، نرخ تعامل کاربران با برندها را بیش از پیش افزایش داده است. بر اساس بررسی های صورت پذیرفته ۸۰% افراد ویدیوهایی که در طول ۳۰ روز گذشته مشاهده نموده اند را به یاد می آورند و نام و نشان تجاری برندهایی که از طریق ویدیو مارکتینگ خود را در معرض دید کاربران قرار می دهند، شانس بیشتری برای جایگاه یابی در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل دارند. با این تعریف از بازاریابی که آن را جنگ یافتن جایگاه مناسب در ذهن مشتری می داند، بازاریابی ویدیویی را می توان آینده شکست ناپذیر بازاریابی محتوا (Content Marketing) و به زعم بسیاری بازاریابی به معنای عام آن دانست.
از این رو موسسه فصل نیز با درک نیاز و اشتیاق کسب و کارهای ایرانی به توسعه محتوای ویدیویی خود در دنیای وب و رسانه های اجتماعی، کارگاه آموزشی ویژه ای را در حوزه Video Marketing طراحی نموده است که مشارکت در آن را به برنامه ریزان، تصمیم گیران و دست اندرکاران حوزه بازاریابی و کارآفرینانی که می خواهند با کمترین هزینه به بهترین نتایج دست یابند اکیداً توصیه می نماییم.

 

برنامه درسی دوره

No curriculum found !

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 290هزار تومان 265هزار تومان
  • 1 روز
1 دانشجو ثبت نام کرده

منوهای نصب در پنل مدیریت