تماس مستقیم:  

بسیاری بر این باورند که در حال کار روی محصول برنده هستند، اما می دانیم که این موضوع نمی تواند درست باشد.
بیشتر ایده های جدید شکست می خورند و پیش بینی “موفقیت در بازار” هر ایده جدیدی با هر درجه ای ازاطمینان تقریبا غیر ممکن است.  بسیاری از ایده های به اصطلاح “شکست ناپذیر” شکست های بزرگی از آب در می آیند. در حالی که برخی ایده های جنون آمیز “ایده هایی که کمتر کسی به موفقیت آن ها دل می بندد؟” موفقیت هایی تماشایی از آب در می آیند.
بعضی از افراد و برخی از شرکت ها ممکن است از دیگران توان بهتری در پیش بینی موفقیت داشته باشند، اما به این دلیل که بطور مرتب روی ایده های غلط سرمایه گذاری می کنند با شکست مواجه می شوند. اگر همه آن چیزی که ما داریم ایده ای برای یک محصول جدید (یا سرویس، کتاب و موارد مشابه) باشد بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم جمع آوری نظرات در مورد کاربردی بودن و پتانسیل بازار آن ایده است.
موسسه توسعه و آموزش فصل با هدف هدایت ایده ها در مسیر صحیح و حمایت از صاحبان ایده و خلاقیت، کارگاه آموزشی فشرده و اثربخشی را تحت عنوان کارگاه پیش نمونه سازی (موسوم به Pretotyping) تدوین نموده است که در آن یکی از مربیان حوزه ایده و خلاقیت، راهکارها و تکنیک های پیش نمونه سازی و تست محصول پیش از ساخت نمونه اولیه را با شما اشتراک خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید

اهداف برنامه آموزشی:
– آشنایی با مفاهیم نمونه سازی، پیش نمونه سازی، توسعه محصول
– به اشتراک گذاری تکنیک های پیش نمونه سازی در عمل
– آشنا نمودن افراد با مفاهیم مهم و تاثیرات شگرف نوآوری و خلاقیت
– بسترسازی برای پیشرفت شخصی و رشد سازمانی مشارکت کنندگان

&nbsp

کمتر

برنامه درسی دوره

شناخت پیش نمونه سازی
قانون شکست و دوری از آن
خروج از دنیای خیال
تکنیک های پیش نمونه سازی
تست پیش نمونه

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

0 دانشجو ثبت نام کرده

    منوهای نصب در پنل مدیریت