Branding.jpgامروزه برند به یکی از واژگان ادبیات عامه و مکالمات روزمره ما تبدیل شده است و به همین خاطر اغلب برداشت نادرستی از مفهوم آن در دنیای حرفه ای ها داریم!  برند داغی بوده است که گله داران از زمان مصر باستان، برای مشخص و متمایز کردن دام خود از سایر گله ها، روی بدن دام حک می کنند. دو گاو از یک نژاد با نشان های مختلف ارزش های متفاوتی در هنگام فروش داشته اند. درست مشابه کارکرد متمایز کننده مفهوم امروزی برند برای محصولات و خدمات یک کسب و کار نسبت به رقبایش... برند حاصل ادراک مشتریان و بازارهای هدف از کسب و کار و محصولات ما در مقایسه با رقبایمان می باشد.
سر و صدای بازاریابی در دنیای امروز آنقدر زیاد شده است که مشتریان در میان انبوه ارزش های ارائه شده دچار نوعی سردرگمی شده اند. محصولات بی شمار، ارزش های پیشنهادی متنوع و تعداد شرکت ها بسیار زیاد! بر همین اساس تنها راه ایجاد تمایز ماندگار نسبت به رقبا و حفظ جایگاه بازاریابی کسب و کار در ذهن بازارهای هدف، خلق و توسعه برند می باشد.
در این برنامه آموزشی 4 ساعته، سفری کوتاه ولی فشرده در دنیای برند و برندینگ خواهیم داشت و به 99% پرسش های شما در خصوص برند و برندینگ پاسخ داده خواهد شود! همچنین برگزیده محتوای مطرح ترین کتاب های بین المللی در حوزه برند و برندینگ را با هم مرور خواهیم نمود!

اهداف كارگاه آموزشي
    -  آشنایی با تعاریف حرفه ای دنیای برند و برندینگ در زمانی کوتاه و با حداکثر محتویات
    -  آموزش مبانی و مفاهیم کلیدی جایگاه سازی، برندسازی و توسعه برند
    -  ایجاد دانش پایه و بستر لازم برای سرمایه گذاری کسب و کارها در حوزه برندینگ

سرفصل های كارگاه آموزشي
این برنامه آموزشی که در 4 ساعت (1 جلسه 4 ساعته) برگزار می گردد، شامل سرفصل های ذیل می باشد:
 BrandIdentity.jpg   - برند چیست؟!
    - فرمان خرید چگونه صادر می شود؟!
    - نمونه تحلیل رفتار خرید
    - پیشنهاد ارزشی (Value Proposition)
    - منفعت مشتری در مقابل منفعت کسب و کار
    - عوامل تشکیل دهنده ارزش ادارکی (Perceived Value)
    - چرا سرمایه گذاری در برند تا این حد اهمیت دارد؟!
    - برندها در ذهن مشتریان زندگی می کنند!
    - برند شخصی (Personal Brand)
    - برندینگ و دنیای سیاست
    - آیا برندهای کاملاً تحت کنترل کسب و کار هستند؟!
    - آگاهی سطح بالای ذهن
    - از فروش به تبلیغات و از تبلیغات به وفادارسازی مشتری
    - ریشه واژه برند
    - تعریف برندینگ
    - استراتژي برندینگ
    - بیانیه موضع یابی (Positioning Statement)
    - چگونگی پیاده سازی استراتژی بازاریابی
    - آمیزه یا آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)
    - فرآیند برندینگ
    - هفت گام فرآیند برندینگ (برندآفرینی)
    - آناتومی برند
    - مدیریت برند
    - هویت برند (Identity) و تصویر برند (Image)
    - مدل های هویت برند
    - آناتومی یک برند قدرتمند
    - مدل هویت برند دیوید پیاز برند (Brand Onion)
    - جوهره برند (Brand Essence)
    - پیشنهاد برند (Brand Proposition)
    - نردبان برند (Brand Ladder)
    - مزیت رقابتی
    - شخصیت برند (Brand Personality)
    - چرخ کهن الگوهای برند (Brand Archetype Wheel)
    - کهن الگوهای شخصیت برند
    - مدل منشور (شش وجهی) هویت برند (مدل کاپفر)
    - اجزای هویت برند: نام برند
    - اجزای هویت برند: لوگو و نشان
    - اجزای هویت برند: شعار برند
    - بازشناسی (تشخیص) برند (Brand Recognition)
    - تداعی ‌ها و پیوندهای برند (Brand Association)
    - تجربه برند (Brand Experience)
    - یادآوری برند (Brand Recall)
    - نمونه مطالعات نورومارکتینگ
    - معماری/ساختار برند (Architecture/Structure)
    - نقشه رابطه میان پورتفولیو (خانواده) برندهای شرکت
    - استراتژی های ایجاد خانواده برند (Family Branding)
    - استراتژی برند | خانه برندی (Branded House)
    - استراتژی برند | خانه برندها (House of Brands)
    - Sub-brands در مقابل Endorsed Brands
    - استراتژی سبد برند
    - استراتژی معماری برند
    - برند بنگاه یا Corporate Brand
    - برندآفرینی فراگیر (Umbrella Branding)
    - از برندسازی تا برندداری
    - برنامه های وفاداری برند (Brand Loyalty Programs)
    - سفیران برند (Brand Ambassador)
    - کتاب مقدس برند (Brand Bible)
    - جامعه هواداران برند (Brand Community)
    - برندهای جهانی و Interbrand
    - برندهای جهانی در سال 2016
    - ارزش ویژه برند (Brand Equity)
    - ارزش ویژه برند و سرقفلی (Goodwill)

ساختار برنامه آموزشی:

        زمان بندی: 4 ساعت در 1 جلسه 4 ساعته

        سرمایه گذاری (هر نفر): 160 هزار تومان (به كليه شركت كنندگان گواهينامه شركت در کارگاه به همراه بسته آموزشي شامل جزوه و كتب الكترونيكی کمک آموزشی برندینگ و مدیریت برند ارائه می شود.)

       زمان برگزاری: برای اطلاع از نزدیک ترین تاریخ برگزاری برنامه های آموزشی و گزینه های ویژه تخفیفاتی، به تقویم آموزشی موسسه توسعه و آموزش فصل مراجعه نمایید.

شركت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های زیر توصیه می شود:مشارکت در اين كارگاه آموزشي 4 ساعته براي افرادي كه مي‌خواهند در كوتاهترين زمان ممكن، حداكثر دانش و تجربه را در زمینه برند و برندینگ فرا بگیرند، اکیداً توصیه می شود!
     -  مديران عامل شركت ها و سازمان‌ها
     -  مدیران ارشد و میانی شركت ها و سازمان‌ها
     -  مديران و کارشناسان تیم های بازاريابي، فروش و تحقیق و توسعه
     -  كارآفرينان و ‌توسعه دهندگان كسب و كار
     -  كارشناسان و متخصصين حوزه‌هاي مديريت، سازمان و كسب و كار
     -  دانشجويان رشته‌هاي مختلف فني، مهندسي و مديريت
     -  افرادی که قصد پیاده سازی و یا جلب حمایت سرمایه گذاران نسبت به ایده های خود را دارند.
     -  افرادي كه به نحوي قصد راه اندازي كسب و كار شخصي خود را دارند.
     -  افرادی که می خواهند با حداکثر سرعت، در مسیر شغلی و حرفه ای خود رشد و پیشرفت نمایند.
     -  علاقه‌مندان به موضوعات کارآفرینی، مديريتي و كسب و كار

پيش نياز شركت در سمينار و كارگاه آموزشي
اين برنامه به گونه‌اي طراحي شده است كه تمامي افراد با هر سطحی از تجربه، تخصص و علاقه‌مندي در زمينه‌هاي كسب و كار، مديريت و سازمان مي‌توانند در آن شركت نمايند. هر چند آشنایی با مبانی و مفاهیم اولیه بازاریابی برای شرکت در این برنامه آموزشی توصیه می شود.

Aghili.pngآشنایی با مدرس و طراح کارگاه؛ مهندس آرین عقیلی
مهندس آرین عقیلی دانش آموخته رتبه اوّل رشته MBA (گرایش بازاریابی و مالی بین الملل) از دانشگاه کیش و فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی می باشد. وی علاوه بر راه اندازی چندین کسب و کار خدماتی و مشاوره ای در طول دهه اخیر، مشاور و مجری توسعه مدل کسب و کار، برنامه کسب و کار و برنامه بازاریابی در کسب و کارهای مختلف خدماتی، تولیدی و بازرگانی بوده است. از سال 1387 و پس از برگزاری اولین برنامه آموزشی کاربردی-نرم افزاری در حوزه توسعه طرح کسب و کار، با تمرکز بر حوزه های مختلف چنین طرح هایی اقدام به گردآوری و توسعه برنامه های آموزشی کاملاً کاربردی در این حوزه نمود و هم اکنون بیش از ده عنوان برنامه آموزشی در حوزه های مختلف مدل کسب و کار، مدیریت بازاریابی، کارآفرینی، برنامه کسب و کار، برنامه بازاریابی، بازاریابی در رسانه های اجتماعی، نرم افزار Business Plan Pro را در سازمان ها و شرکت های مختلف برگزار نموده است.
وی هم اکنون مشاور اجرایی کسب و کارهای متعددی در حوزه های تولید، تجارت و خدمات، مدیر موسسه توسعه و آموزش فصل، مدیر اجرایی شرکت ارزش نگار فصل، و مشاور توسعه بازار گروه فصل بوده و در قالب این برنامه آموزشی علاقه مند به اشتراک دستاوردهای تجربی و آکادمیک خود در حوزه مدیریت کسب و کار، بازاریابی و کارآفرینی با علاقه مندان به این مباحث و توسعه فرهنگ، دانش و ابزارهای کارآفرینی (به عنوان محور توسعه اقتصاد ملّی) می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمایید.

سازمان های علاقه مند به برگزاری درون سازمانی این برنامه می توانند جهت مشاوره، دریافت پروپوزال و اطلاع از شرایط ویژه سفارشی سازی کارگاه بر اساس چالش های سازمانی با موسسه توسعه و آموزش فصل تماس بگیرند. همچنین کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به دریافت مشاوره Branding دارند می توانند درخواست خود را از طریق تکمیل این فرم یا تماس با ما اعلام نمایند.

 

شما اجازه ارسال نظر در این بخش را ندارید.

تاریخ های برگزاری دوره آموزشی
ثبت نام در دوره های آموزشی

پرداخت آنلاین شهریه

تصاویر و مستندات دوره های آموزشی برگزار شده

مشاوره آموزشی
دوره های درون سازمانی

آدرس محل برگزاری دوره آموزشی

پرسش های متداول
پشتیبانی آنلاین روی تلفن همراه
فهرست دوره های آموزشی
فروشگاه آنلاین
صفحه رسمی در اینستاگرام