CustomerOriented.pngمشتری مداری یعنی ارائه خدمت به مشتری قبل، حین و بعد از ارائه خدمات. باتوجه به روند جهانی شدن، اگر سازمانی تمایل به موفقیت داشته باشد و بخواهد سهم عمده ای از بازارها و سود سرشاری را نصیب خود نماید، حتماً مشتری مداری را سرلوحه همه امور خود قرار خواهد داد. مشتریان راضی منبع سود شرکت ها هستند. شرکت هایی که نمی توانند مشتریان را راضی نگهدارند، در درازمدت از بازار حذف خواهند شد. در این برنامه آموزشی با نگاهی دقیق به چالش های امروزی موجود در کسب و کار، به دور از هر گونه نگاه تئوری محض و تقلید از کتب یا دوره های خارجی، بواسطه تجربه و تحقیق های داخلی انجام شده و بومی سازی مطالعات موردی، راهکارهایی عملی پیشنهاد شوند تا صاحبان کسب و کار و افرادی که در حوزه فروش بازاریابی مشغول به فعالیت هستند، بتوانند به گنج پنهان و با ارزشی که در درون هر سازمانی وجود دارد و آن مشتریان موجود آنها می باشد دست یافته و کسب و کار خود را متحول نمایند. 


سرفصل های آموزشی
سرفصل های کارگاه کاربردی مشتری مداری که در 16 ساعت برگزار می گردد، به شرح ذیل می باشند:
    - مفاهیم و کلیات مشتری مداری
    - شناخت مشتری، پارامترها و مدل های شناسایی مشتری
    - تیپ شناسی شخصیتی مشتری
    - تقسیم بندی مشتریان
    - خدمت به مشتری
    - نگاه 360 درجه به مشتری
    - روش ها و تکنیک های تعامل با مشتری
    - رضایت مشتری و سلسله مراتب افزایش رضایت مندی
    - اصول مدیریت ارتباط با مشتری
    - مدیریت شکایت مشتری

ساختار برنامه آموزشی:

          زمان بندی: 16 ساعت در 2 جلسه 8 ساعته

         سرمایه گذاری (هر نفر): 370 هزار تومان

       زمان برگزاری: برای اطلاع از نزدیک ترین تاریخ برگزاری برنامه های آموزشی و گزینه های ویژه تخفیفاتی، به تقویم آموزشی موسسه توسعه و آموزش فصل مراجعه نمایید.

مشارکت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های ذیل توصیه می شود:
     - مدیران عامل، کارآفرینان و متولیان توسعه کسب و کار
     - مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش
     - مدیران و کارشناسان خدمات پس از فروش و پشتیبانی
     - مدیران واحدهای توسعه محصول و R&D

آشنایی با مدرس و طراح کارگاه؛

drHarirfroush.pngدکتر سروش حریرفروش، دانش آموخته دکتری مدیریت بازرگاني (DBA) از دانشگاه تهران، كارشناسي ارشد الكترونيك از دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسي، مدرس دانشگاه و مشاور توسعه کسب و کار می باشد. وی متخصص حوزه های مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت فروش، برندینگ و تحلیل رفتار مصرف کننده بوده و با بیش از 10 سال سابقه ارائه مشاوره به بزرگترین برندهای بازار، از پیشگامان آموزش عملی و حرفه ای برنامه ریزی و اجرای طرح کسب و کار و بازاريابي در کشور می باشد. تدریس در دوره های مدیریت دانشگاه تهران و مدارس کسب و کار و موسسات آموزشی و نیز فعالیت به عنوان مشاور مدیریت بازاریابی ده ها شرکت بزرگ صنعتی، تولید و خدماتی و فعالیت حرفه ای به عنوان مدير طراحي و توسعه مراكز داده شركت آريا همراه سامانه، مدير پروژه و پشتيباني شركت شاتل، مدير بازاريابي و فروش شركت ايزايران از جمله سوابق دکتر حریرفروش به شمار می آیند.

سازمان های علاقه مند به برگزاری درون سازمانی این برنامه می توانند جهت مشاوره، دریافت پروپوزال و اطلاع از شرایط ویژه سفارشی سازی کارگاه بر اساس چالش های سازمانی با موسسه توسعه و آموزش فصل تماس بگیرند.

شما اجازه ارسال نظر در این بخش را ندارید.

تاریخ های برگزاری دوره آموزشی
ثبت نام در دوره های آموزشی

پرداخت آنلاین شهریه

تصاویر و مستندات دوره های آموزشی برگزار شده

مشاوره آموزشی
دوره های درون سازمانی

آدرس محل برگزاری دوره آموزشی

پرسش های متداول
پشتیبانی آنلاین روی تلفن همراه
فهرست دوره های آموزشی
فروشگاه آنلاین
صفحه رسمی در اینستاگرام