EventMarketing.jpgاز میزبانی یک سمینار آنلاین (وبینار) تا اجاره یک غرفه در یک نمایشگاه بین المللی تجاری یا هماهنگی یک نشست با مدیران ارشد صنعت؛ درگیر فعالیتی به نام رویداد هستیم!  از منظر بازاریابی، یک رویداد واقعه یا اتفاقی است که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم فرصتی برای بازاریابی، اطلاع رسانی و توسعه تجربه برند برای یک جامعه هدف مشخص می باشد.
افزایش شدت رقابت در بازارهای امروزی، دیده شدن کسب و کارهای توسط مخاطبین را بیش از پیش دشوار نموده است و رقابت را از تمرکز بر مشخصه های کالا و خدمات به برندینگ و شیوه های نوآورانه در بازاریابی حرکت داده است. در پارادایم جدید بازاریابی، کسب و کارها با برگزاری رویدادها، نشست ها، مهمانی ها، کنفرانس ها و گردهمایی ها، نمایشگاه ها، مسابقه ها و امثالهم و از طریق فراهم آوردن فرصت تجربه برند و ارائه رایگان نمونه های محصول به مشتریان (سمپلینگ) دسترسی پیدا می کنند. این شیوه بسیار کارآمد خواهد بود چون مصرف کنندگان را در حالی با برند خود درگیر می کنند که در محیطی دوستانه و تعاملی قرار می گیرند.

اهداف كارگاه آموزشي
    -  آشنایی با تعاریف حرفه ای دنیای برند و برندینگ در زمانی کوتاه و با حداکثر محتویات
    -  آموزش مبانی و مفاهیم کلیدی جایگاه سازی، برندسازی و توسعه برند
    -  ایجاد دانش پایه و بستر لازم برای سرمایه گذاری کسب و کارها در حوزه برندینگ

سرفصل های كارگاه آموزشي
این برنامه آموزشی که در 4 ساعت (1 جلسه 4 ساعته) برگزار می گردد، شامل سرفصل های ذیل می باشد:
EventMix.jpg     - رویداد چیست؟!
     - بازاریابی (مبتنی بر) رویداد
     - تغییر پارادایم سنتی بازاریابی و تبلیغات
     - بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی رویداد (محور)
     - نمونه های موفق بازاریابی رویداد: Apple Media Events
     - مفهوم Engagement در بازاریابی
     - بازاریابی تعاملی (تعهدی)
     - تعهد به برند
     - تجربه برند (Brand Experience)
     - رویداد و وفاداری به برند
     - سه E حیاتی در Event Marketing
     - از بازاریابی تا رویداد
     - تعریف بازاریابی رویداد محور
     - راهبردهای ترویج (Promotion)
     - ترویج فروش
     - جایگاه رویداد در آمیزه بازاریابی
     - ارتباطات یکپارچه بازاریابی
     - چرایی بازاریابی رویداد
     - چرا افراد در رویدادها شرکت می کنند؟
     - پنج دلیل اساسی برای بازاریابی رویداد محور
     - رویداد و فروش
     - مراحل مدل AIDA و تاثیر بازاریابی رویداد بر آن
     - مفهوم آموزش مشتری (Customer Education)
     - مروری بر اهداف برنامه های بازاریابی رویداد
     - مزایای بازاریابی رویداد
     - معایب و چالش های بازاریابی رویداد
     - چگونگی بازاریابی رویداد
     - در رویداد شرکت کنیم یا رویداد خود را برگزار کنیم؟!
     - میزبانی رویدادها
     - سخنرانی در رویداد
     - بازاریابی در کمین (Ambush Marketing)
     - اسپانسرشیپ
     - بازاریابی سببی (Cause Marketing)
     - اسپانسرشیپ به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطات بازاریابی
     - نکات مهم در اسپانسرشیپ
     - ارزیابی انطباق معنادار (Meaningful Fit)
     - اسپانسر شدن در رویدادهای بین المللی، ورزشی و خیریه
     - انواع رویدادها
     - رویدادهای فیزیکی (Offline Events)
     - انواع رویدادهای فیزیکی
     - رویدادهای مجازی (Online Events)
     - رویدادهای مخلوط (Hybrid)
     - چرخه عمر رویداد
     - رویداد به مثابه پروژه
     - چرخه عمر یک رویداد (بر مبنای چرخه عمر پروژه)
     - مرحله اول) کسب آمادگی
     - مرحله دوم) برنامه رویداد
     - مرحله سوم) ترفیع و بازاریابی رویداد
     - مرحله چهارم) برگزاری رویداد
     - مرحله پنجم) پیگیری رویداد
     - مرحله ششم) اندازه گیری نتایج
     - برنامه ریزی رویداد
     - لزوم برنامه ریزی رویداد (Event Planning)
     - خصوص نوع رویداد (Event Type)
     - زمینه رویداد (Theme)
     - برنامه ریزی آماد (Logistics Planning)
     - ریسک های رویداد
     - شیوه های پیشنهادی برای افزایش نرخ مشارکت و ترافیک
     - بازاریابی رویداد محور در مقابل بازاریابی برای رویداد
     - جامعه مخاطبین رویداد (یا بازار هدف محصول)
     - پنج P در بازاریابی رویداد (آمیخته بازاریابی رویداد)
     - پنج W در ترویج و ترفیع رویداد
     - رویداد به توان شبکه های اجتماعی (قبل، حین و بعد)
     - استفاده از پیام رسان های آنی (IM) برای ترویج رویداد
     - پیگیری و ارزیابی
     - امتیازدهی و پرورش سرنخ ها (Nurturing & Scoring)
     - پیگیری و تماس های پس از رویداد
     - بازده سرمایه گذاری رویداد (Event ROI)
     - رویداد و ارزش ویژه برند
     - معیارهای (Metrics) کلیدی برای سنجش ROI
     - نمونه اندازه گیری ROI مبتنی بر قیف فروش
     - شاخص موفقیت یک رویداد
     - بازاریابی تجربی و برندینگ
     - نورومارکتینگ و رویداد
     - تجربه برند؛ محور بازاریابی تجربی و بازاریابی رویداد
     - رویداد ویروسی
     - فناوری و رویداد

ساختار برنامه آموزشی:

        زمان بندی: 4 ساعت در 1 جلسه 4 ساعته

        سرمایه گذاری (هر نفر): 160 هزار تومان

       زمان برگزاری: برای اطلاع از نزدیک ترین تاریخ برگزاری برنامه های آموزشی و گزینه های ویژه تخفیفاتی، به تقویم آموزشی موسسه توسعه و آموزش فصل مراجعه نمایید.

شركت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های زیر توصیه می شود:مشارکت در اين كارگاه آموزشي 4 ساعته براي افرادي كه مي‌خواهند در كوتاهترين زمان ممكن، حداكثر دانش و تجربه را در زمینه برند و برندینگ فرا بگیرند، اکیداً توصیه می شود!
     -  مديران عامل شركت ها و سازمان‌ها
     -  مدیران ارشد و میانی شركت ها و سازمان‌ها
     -  مديران و کارشناسان تیم های بازاريابي، روابط عمومی، فروش و تبلیغات
     -  كارآفرينان و ‌توسعه دهندگان كسب و كار
     -  كارشناسان و متخصصين حوزه‌هاي مديريت، سازمان و كسب و كار
     -  دانشجويان رشته‌هاي مختلف فني، مهندسي و مديريت
     -  افرادی که قصد برگزاری یا مدیریت رویدادهای اثربخش را دارند.
     -  افرادی که می خواهند با حداکثر سرعت، در مسیر شغلی و حرفه ای خود رشد و پیشرفت نمایند.
     -  علاقه‌مندان به موضوعات کارآفرینی، مديريتي، بازاریابی و كسب و كار

پيش نياز شركت در سمينار و كارگاه آموزشي
اين برنامه به گونه‌اي طراحي شده است كه تمامي افراد با هر سطحی از تجربه، تخصص و علاقه‌مندي در زمينه‌هاي كسب و كار، مديريت و سازمان مي‌توانند در آن شركت نمايند. هر چند آشنایی با مبانی و مفاهیم اولیه بازاریابی و برندینگ برای شرکت در این برنامه آموزشی توصیه می شود.

Aghili.pngآشنایی با مدرس و طراح کارگاه؛ مهندس آرین عقیلی
مهندس آرین عقیلی دانش آموخته رتبه اوّل رشته MBA (گرایش بازاریابی و مالی بین الملل) از دانشگاه کیش و فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی می باشد. وی علاوه بر راه اندازی چندین کسب و کار خدماتی و مشاوره ای در طول دهه اخیر، مشاور و مجری توسعه مدل کسب و کار، برنامه کسب و کار و برنامه بازاریابی در کسب و کارهای مختلف خدماتی، تولیدی و بازرگانی بوده است. از سال 1387 و پس از برگزاری اولین برنامه آموزشی کاربردی-نرم افزاری در حوزه توسعه طرح کسب و کار، با تمرکز بر حوزه های مختلف چنین طرح هایی اقدام به گردآوری و توسعه برنامه های آموزشی کاملاً کاربردی در این حوزه نمود و هم اکنون بیش از ده عنوان برنامه آموزشی در حوزه های مختلف مدل کسب و کار، مدیریت بازاریابی، کارآفرینی، برنامه کسب و کار، برنامه بازاریابی، بازاریابی در رسانه های اجتماعی، نرم افزار Business Plan Pro را در سازمان ها و شرکت های مختلف برگزار نموده است.
وی هم اکنون مشاور اجرایی کسب و کارهای متعددی در حوزه های تولید، تجارت و خدمات، مدیر موسسه توسعه و آموزش فصل، مدیر اجرایی شرکت ارزش نگار فصل، و مشاور توسعه بازار گروه فصل بوده و در قالب این برنامه آموزشی علاقه مند به اشتراک دستاوردهای تجربی و آکادمیک خود در حوزه مدیریت کسب و کار، بازاریابی و کارآفرینی با علاقه مندان به این مباحث و توسعه فرهنگ، دانش و ابزارهای کارآفرینی (به عنوان محور توسعه اقتصاد ملّی) می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمایید.

سازمان های علاقه مند به برگزاری درون سازمانی این برنامه می توانند جهت مشاوره، دریافت پروپوزال و اطلاع از شرایط ویژه سفارشی سازی کارگاه بر اساس چالش های سازمانی با موسسه توسعه و آموزش فصل تماس بگیرند. همچنین کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به دریافت مشاوره Event Marketing دارند می توانند درخواست خود را از طریق تکمیل این فرم یا تماس با ما اعلام نمایند.

 

شما اجازه ارسال نظر در این بخش را ندارید.

تاریخ های برگزاری دوره آموزشی
ثبت نام در دوره های آموزشی

پرداخت آنلاین شهریه

تصاویر و مستندات دوره های آموزشی برگزار شده

مشاوره آموزشی
دوره های درون سازمانی

آدرس محل برگزاری دوره آموزشی

پرسش های متداول
پشتیبانی آنلاین روی تلفن همراه
فهرست دوره های آموزشی
فروشگاه آنلاین
صفحه رسمی در اینستاگرام