BizModel.pngدر ذهن هرکدام از ما ایده هایی وجود دارند که بارها و بارها به آنها اندیشیده ایم ایده هایی که یا مانند یک جرقه در ذهن ما ایجاد شده اند و یا بر اثر سال ها تحقیق و تجربه در یک زمینه خاص بوجود آمده اند. ایده هایی در باره راه اندازی یک کسب و کار جدید، نو آوری در نحوه عملیات کسب و کارهای موجود، کسب در آمدهای میلیونی و موفقیت های شغلی و مالی بی نظیر!

شاید این ایده ها در حد واردات و فروش یک کالای خاص و کاربردی که تا کنون در هیچ یک از فروشگاه های محلی ارائه نشده است باشد یا رویای راه اندازی یک کارخانه بزرگ تولیدی را به تصویر بکشند. هر چقدر هم که این ایده ها بزرگ یا کوچک و بلند پروازانه و خلاقانه به نظر بیایند، راه اندازی کسب و کار و درآمد از طریق آنها فقط به یک ایده نیاز ندارد. درست است که بسیاری از کسب و کارهای اطرافتان از یک ایده طلایی و نو آورانه آغاز شده اند، اما با اطمینان  به شما اعلام می کنیم که رمز موفقیت کار آفرینان موفق تنها یک ایده درخشان نبوده است.

بر همین اساس در این کارگاه آموزشی با فرآیند راه اندازی یک کسب و کار موفق آشنا شویم. فرآیندی که از ایده کسب و کار (Business Idea) و با تبدیل آن به یک مدل کسب و کار (Business Model) از رابطه میان مشتری، محصول (یا خدمت)، هزینه ها و در آمدها رمز گشایی نموده و در انتها اهمیت داشتن یک طرح کسب و کار (Business Plan) را بیان می نماید. در طول این کارگاه 8 ساعته، ضمن آشنایی با Business Model Canvas و ده ها مدل کسب و کار نوآورانه سال های اخیر، در قالب کارگاه آموزشی عملی به شما کمک خواهیم کرد تا چارچوب اصلی نحوه درآمد زایی بر اساس ایده کسب و کار خود را ایجاد نمایید.

سرفصل های آموزشی
ideaconcept.pngدر طول کارگاه و بر اساس حلقه واسط Business Idea به Business Plan، یا همان Business Model، با 9 بلوک اصلی سازنده چارچوب هر کسب و کاری آشنا خواهید شد و بر اساس بوم مدل کسب و کار به تمرین و تجزیه و تحلیل مدل های کسب و کار قابل اتخاذ خواهید پرداخت.

     -  ایده کسب و کار
     -  فرآیند کارآفرینی
     -  مفهوم مدل کسب و کار
     -  انواع مدل های کسب و کار مطرح بین المللی
     -  مدل کسب و کار و اجزای نه گانه آن
     -  کاربردهای مدل کسب و کار
     -  بوم مدل کسب و کار (Business Model Canvas)
     -  تحلیل بوم مدل های کسب و کارهای مطرح جهان مانند Skype، Amazon و Gillette
     -  مطالعه موردی مدلسازی کسب و کار در صنعت برق
     -  مقدمه ای برطرح کسب و کار و اجزای آن
     - کارگاه عملی طراحی و بهینه سازی مدل کسب و کار

شركت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های زیر توصیه می شود:
مشارکت در اين كارگاه آموزشي 8 ساعته براي افرادي كه مي‌خواهند ایده های خود را به یک کسب و کار پردرآمد تبدیل نمایند، اکیداً توصیه می شود! از این جمله می توان به افراد و گروه های زیر اشاره نمود:

     -  افرادی که در تست کارآفرینی امتیاز بیش از 35 دریافت نموده اند. (جهت دریافت تست به این صفحه مراجعه نمایید.)
     -  مديران عامل شركت ها و سازمان‌ها
     -  مدیران ارشد و میانی شركت ها و سازمان‌ها
     -  مديران مالي، بازاريابي، ‌منابع انساني، عملياتي و تحقيق و توسعه
     -  كارآفرينان و ‌توسعه دهندگان كسب و كار
     -  كارشناسان و متخصصين حوزه‌هاي مديريت، سازمان و كسب و كار
     -  دانشجويان رشته‌هاي مختلف فني، مهندسي و مديريت
     -  افرادی که قصد پیاده سازی و یا جلب حمایت سرمایه گذاران نسبت به ایده های خود را دارند.

     -  افرادي كه به نحوي قصد راه اندازي كسب و كار شخصي خود را دارند.
     -  افرادی که می خواهند با حداکثر سرعت، در مسیر شغلی و حرفه ای خود رشد و پیشرفت نمایند.
     -  علاقه‌مندان به موضوعات کارآفرینی، مديريتي و كسب و كار

 
ساختار برنامه آموزشی:
         زمان بندی:
8 ساعت در 1 جلسه
         سرمایه گذاری (هر نفر):
190 هزار تومان  

زمان برگزاری: برای اطلاع از نزدیک ترین تاریخ برگزاری برنامه های آموزشی و گزینه های ویژه تخفیفاتی، به تقویم آموزشی مرکز توسعه و آموزش فصل مراجعه نمایید.

Idea2Money.pngمشارکت پرسنل سازمان ها در این کارگاه آموزرشی (از هر واحد و با هر سمتی) به درک و حمایت هر چه بیشتر آن ها نسبت به مدل کسب و کار سازمان و رشد نوآوری و خلاقیتشان در هدایت و توسعه شیوه های ارزش آفرینی و کارآفرینی سازمانی کمک شایانی خواهد نمود.

پيش نياز شركت در سمينار و كارگاه آموزشي
اين برنامه به گونه‌اي طراحي شده است كه تمامي افراد با هر سطحی از تجربه، تخصص و علاقه‌مندي در زمينه‌هاي كسب و كار، مديريت و سازمان مي‌توانند در آن شركت نمايند. اهميتي ندارد كه هم اكنون در چه سطحي از تجربه و دانش کسب و کار و مدیریت هستيد، حتي اگر قله‌هاي موفقيت را فتح كرده‌ايد و يا به تجربه و آزمون و خطا دانش شخصي خود را در این زمینه بدست آورده‌ايد، باز هم حرفهاي تازه ای را براي آموختن و فرا گرفتن خواهيد يافت و توانايي خود را در معرض ارزيابي، تمرین و تقويت بيشتر قرار خواهيد داد.

آشنایی با مدرس و طراح کارگاه؛ مهندس آرین عقیلی

Aghili.pngآرین عقیلی دانش آموخته رتبه اوّل رشته MBA (گرایش بازاریابی، مالی و کسب و کار بین الملل) دانشگاه کیش و فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر می باشد.
وی علاوه بر راه اندازی چندین کسب و کار خدماتی و مشاوره ای در طول سالیان اخیر، مشاور توسعه طرح کسب و کار و طرح بازاریابی در بخش های مختلف تولیدی و بازرگانی بوده است. از سال 1387 و پس از برگزاری اولین برنامه آموزشی-نرم افزاری در حوزه تدوین و توسعه طرح کسب و کار، با تمرکز بر حوزه های مختلف چنین طرح هایی اقدام به گردآوری و توسعه برنامه های آموزشی کاملاً کاربردی در این حوزه نمود و با ترویج نرم افزار Business Plan Pro، سطح نگارش طرح کسب و کار در ایران را ارتقا بخشید. برنامه های آموزشی وی متمرکز بر مفاهیم و ابزارهای مختلف این حوزه مانند امکانسنجی اقتصادی و فنی، طراحی و بهبود مدل های کسب و کار و کارآفرینی در سازمان می باشد.
وی هم  اکنون مشاور اجرایی کسب و کارهای متعددی در حوزه های تولید، تجارت و خدمات، مدیر عامل مرکز توسعه و آموزش فصل، مدیر اجرایی شرکت ارزش نگار فصل، و مشاور توسعه بازار گروه فصل بوده و در قالب این برنامه آموزشی علاقه مند به اشتراک دستاوردهای تجربی و آکادمیک خود در حوزه مدیریت کسب و کار، بازاریابی و کارآفرینی با علاقه مندان به این مباحث و توسعه فرهنگ، دانش و ابزارهای کارآفرینی (به عنوان محور توسعه اقتصاد ملّی) می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمایید.
 

سازمان های علاقه مند به برگزاری درون سازمانی این برنامه می توانند جهت مشاوره، دریافت پروپوزال و اطلاع از شرایط ویژه سفارشی سازی کارگاه بر اساس چالش های سازمانی با مرکز توسعه و آموزش فصل تماس بگیرند.

شما اجازه ارسال نظر در این بخش را ندارید.

DiscountTable.png
تاریخ های برگزاری دوره آموزشی
ثبت نام در دوره های آموزشی

پرداخت آنلاین شهریه

تصاویر و مستندات دوره های آموزشی برگزار شده

مشاوره آموزشی
دوره های درون سازمانی

آدرس محل برگزاری دوره آموزشی

پرسش های متداول
پشتیبانی آنلاین روی تلفن همراه
فهرست دوره های آموزشی
فروشگاه آنلاین
صفحه رسمی در اینستاگرام