video-marketing.pngامروزه فناوری دیجیتال ارزان تر از همیشه می باشد و دسترسی به دنیای وب و شبکه های اجتماعی آنلاین از طریق تلفن های همراه هوشمند بیشتر از همیشه فراگیر شده است. بر همین اساس ارتباط میان انسان ها ارزان تر، در دسترس تر، شفاف تر و بلاواسطه تر از همیشه گردیده است و کسب و کارهایی که رمز موفقیت خود را در بازاریابی مشتری محور (Customer Oriented Marketing) می دانند، مشتاق تر و فعال تر از همیشه بازاریابی  مبتنی بر محتوا و تعامل با مشتریان در شبکه های ارتباطی نوظهور را دنبال می نمایند. محتوای ویدیویی به عنوان یکی از غنی ترین اشکال محتوا در صدر این رویکرد نوین به بازاریابی قرار گرفته است و با در برگرفتن حدود 80 درصد ترافیک در دنیای وب، نرخ تعامل کاربران با برندها را بیش از پیش افزایش داده است. بر اساس بررسی های صورت پذیرفته 80% افراد ویدیوهایی که در طول 30 روز گذشته مشاهده نموده اند را به یاد می آورند و نام و نشان تجاری برندهایی که از طریق ویدیو مارکتینگ خود را در معرض دید کاربران قرار می دهند، شانس بیشتری برای جایگاه یابی در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل دارند. با این تعریف از بازاریابی که آن را جنگ یافتن جایگاه مناسب در ذهن مشتری می داند، بازاریابی ویدیویی را می توان آینده شکست ناپذیر بازاریابی محتوا (Content Marketing) و به زعم بسیاری بازاریابی به معنای عام آن دانست.
از این رو موسسه فصل نیز با درک نیاز و اشتیاق کسب و کارهای ایرانی به توسعه محتوای ویدیویی خود در دنیای وب و رسانه های اجتماعی، کارگاه آموزشی ویژه ای را در حوزه Video Marketing طراحی نموده است که مشارکت در آن را به برنامه ریزان، تصمیم گیران و دست اندرکاران حوزه بازاریابی و کارآفرینانی که می خواهند با کمترین هزینه به بهترین نتایج دست یابند اکیداً توصیه می نماییم.

سرفصل های آموزشی
سرفصل های این برنامه آموزشی 16 ساعته به شرح ذیل می باشد:

   -  مقدمه ای بر بازاریابی و مفاهیم کلیدی آن
   -  نوآوری در پارادایم های نوین بازاریابی
   -  آشنایی با مفاهیم Content Marketing
   -  مقدمه ای بر بازاریابی ویدیویی (Video Marketing)
   -  کارکردهای ویدیو در مدیریت کسب و کار
         -  بررسی نمونه های موردی در ترویج برند، افزایش فروش، تبلیغات، استخدام، پشتیبانی، آموزش و ...
   -  تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی ویدیویی
   -  بازارهای هدف در Video Marketing
   -  تعریف کمپین های بازاریابی ویدیویی
   -   ابزارهای Video Marketing
   -   ابزارها و تکنیک های تولید در بازاریابی ویدیویی
   -   ابزارها و تکنیک های توزیع در بازاریابی ویدیویی
   -  آشنایی با مفهوم Social Media Marketing
   -  کارکرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی ویدیویی
   -  بازاریابی موتورهای جستجو و SEO در بازاریابی ویدیویی
   -  تکنیک های افزایش نرخ بازدید ویدیو
   -  کارکرد وب سایت های ویدیویی در بازاریابی ویدیویی
   -  راهکارهای برتر توسعه بازاریابی ویدیویی در Aparat و YouTube
   -  بازاریابی ویدیویی به شیوه پارتیزانی
   -  بازاریابی ویدیویی در تجارت الکترونیک (Video E-Commerce)
   -  ارزیابی اثربخشی بازاریابی ویدیویی
   -  ابزارهای بهینه سازی بازاریابی ویدیویی

شركت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های زیر توصیه می شود:
مشارکت در این كارگاه آموزشي براي کلیه افرادی که متولی، علاقه مند یا درگیر بازاریابی کسب و کار یا ترویج یک نام تجاری (Brand) می باشند مفید می باشد. حضور در اين سمينار آموزشي به افراد زير اکیداً توصيه می گردد:
     -  مديران عامل شركت ها و سازمان‌ها، صاحبان کسب و کارها و پیشه وران
     -  مدیران ارشد و میانی حوزه های بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، فناوری اطلاعات و فروش
     -  برنامه نویسان وب و توسعه دهندگان کسب و کارهای اینترنتی
     -  كارآفرينان و ‌توسعه دهندگان كسب و كار
     -  كارشناسان و متخصصين حوزه‌ هاي مديريت، سازمان و كسب و كار
     -  دانشجويان رشته‌هاي مختلف فني، مهندسي و مديريت
     -  افرادی که قصد پیاده سازی و یا جلب حمایت سرمایه گذاران نسبت به ایده های خود را دارند.
     -  افرادي كه به نحوي قصد راه اندازي یا توسعه كسب و كار شخصي خود را دارند.
     -  افرادی که می خواهند با حداکثر سرعت، نام تجاری خود را توسعه دهند.
     -  علاقه‌مندان به موضوعات کارآفرینی، بازاریابی و مديريت كسب و كار

ساختار برنامه آموزشی:
        زمان بندی: 16 ساعت در 4 جلسه 4 ساعته
        سرمایه گذاری (هر نفر): 220 هزار تومان
      زمان برگزاری: برای اطلاع از نزدیک ترین تاریخ برگزاری برنامه های آموزشی و تخفیف های ویژه ثبت نام، به تقویم آموزشی موسسه توسعه و آموزش فصل مراجعه نمایید.

Aghili.pngآشنایی با مدرس و طراح کارگاه؛ مهندس آرین عقیلی
مهندس آرین عقیلی دانش آموخته رتبه اوّل رشته MBA (گرایش بازاریابی و مالی بین الملل) از دانشگاه کیش و فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی می باشد. وی علاوه بر راه اندازی چندین کسب و کار خدماتی و مشاوره ای در طول دهه اخیر، مشاور و مجری توسعه مدل کسب و کار، برنامه کسب و کار و برنامه بازاریابی در کسب و کارهای مختلف خدماتی، تولیدی و بازرگانی بوده است. از سال 1387 و پس از برگزاری اولین برنامه آموزشی کاربردی-نرم افزاری در حوزه توسعه طرح کسب و کار، با تمرکز بر حوزه های مختلف چنین طرح هایی اقدام به گردآوری و توسعه برنامه های آموزشی کاملاً کاربردی در این حوزه نمود و هم اکنون بیش از ده عنوان برنامه آموزشی در حوزه های مختلف مدل کسب و کار، مدیریت بازاریابی، کارآفرینی، برنامه کسب و کار، برنامه بازاریابی، بازاریابی در رسانه های اجتماعی، نرم افزار Business Plan Pro را در سازمان ها و شرکت های مختلف برگزار نموده است. وی هم اکنون مشاور اجرایی کسب و کارهای متعددی در حوزه های تولید، تجارت و خدمات، مدیر موسسه توسعه و آموزش فصل، مدیر اجرایی شرکت ارزش نگار فصل، و مشاور توسعه بازار گروه فصل بوده و در قالب این برنامه آموزشی علاقه مند به اشتراک دستاوردهای تجربی و آکادمیک خود در حوزه مدیریت کسب و کار، بازاریابی و کارآفرینی با علاقه مندان به این مباحث و توسعه فرهنگ، دانش و ابزارهای کارآفرینی (به عنوان محور توسعه اقتصاد ملّی) می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمایید.

سازمان های علاقه مند به برگزاری درون سازمانی این برنامه می توانند جهت مشاوره، دریافت پروپوزال و اطلاع از شرایط ویژه سفارشی سازی کارگاه بر اساس چالش های سازمانی با موسسه توسعه و آموزش فصل تماس بگیرند. همچنین کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به دریافت مشاوره و خدمات متمایز Video Marketing دارند، اطلاعات تکمیلی را در این صفحه مطالعه نمایند.

 

شما اجازه ارسال نظر در این بخش را ندارید.

تاریخ های برگزاری دوره آموزشی
ثبت نام در دوره های آموزشی

پرداخت آنلاین شهریه

تصاویر و مستندات دوره های آموزشی برگزار شده

مشاوره آموزشی
دوره های درون سازمانی

آدرس محل برگزاری دوره آموزشی

پرسش های متداول
پشتیبانی آنلاین روی تلفن همراه
فهرست دوره های آموزشی
فروشگاه آنلاین
صفحه رسمی در اینستاگرام