BusinessNego.pngاهمیت مذاکره در موفقیت کسب و کار بواسطه نقش و جایگاه آن در تعیین خروجی فرآیندهایی مانند تصمیم سازی، قانع نمودن افراد، عقد قرارداد، حل و فصل چالش ها و مداخله در شرایط بحرانی می باشد. تعاملات انسانی بخش اصلی از هر کسب و کاری را تشکیل می دهند و در هر موقعیتی که تعاملات انسانی پدیدار شود، ناچار به مذاکره هستیم. باور غلط رایجی که در بین بسیاری از مدیران سازمان ها شکل گرفته است، مذاکره را صرفاً بخشی از فرآیند عقد قرارداد و فروش کالا و خدمات به مشتری می داند در حالیکه همان مدیر برای اقناع کردن زیردستان خود به منظور انجام دادن یک وظیفه کاری نیز به نوعی باید با آن ها مذاکره کند!
بر همین اساس مرکز توسعه و آموزش فصل با هدف ترویج هر چه بیشتر مهارت های عمومی مذاکره و توانمند سازی مدیران و کارشناسان سازمان ها، کارگاه مذاکرات کسب و کار را بر اساس سرفصل های ذیل طراحی و ارائه می نماید. لازم بذکر است که بر اساس مقدمه مذکور، مشارکت در این کارگاه آموزشی به کلیه افراد سازمان های دولتی و خصوصی در کلیه سطوح و دپارتمان های سازمانی توصیه می شود.

سرفصل های کارگاه آموزشی:
      - تعریف مذاکره
      - فرآیند و مراحل مذاکره
      - تحلیل موضوع مذاکره
      - استانداردهای بین المللی مذاکره
      - تکنیک ها و مهارت های مذاکره
            - تکنیک های مشارکت فعال در مدیریت جلسه مذاکره
            - تکنیک های یادداشت برداشتن بر سر میز مذاکره
            - تکنیک های نگارش خلاصه مذاکره (صورت جلسه)
            - تکنیک های مدیریت زمان
            - مهارت های حافظه قوی و تمرکز بالا در مذاکره
            - مهارت های مشورت کردن با دیگران و مشورت دادن به آنها
            - مهارت های غلبه بر ترس و نگرانی
            - مهارت های نه گفتن
            - مهارت های زبان مذاکرات
            - مهارت های گوش دادن
            - مهارت های اقناع به جای تحمیل
            - مهارت های استفاده از تن گفتار
            - مهارت های جدا نمودن مذاکره کننده از موضوع مذاکره
            - مهارت های پیگیری منافع به جای مواضع
            - مهارت های غلبه بر خشم
      - نیرنگ ها و ترفندهای مذاکره
      - فرهنگ طرف مذاکره
      - تحلیل و بررسی توانمندی های ذاتی و اکتسابی در فرآیند مذاکره
       - بررسی و تحلیل ویژگی ها و خصوصیات شخصیتی و رفتاری در مذاکره
      - باور ها و اعتقادات درونی در مذاکره
      - تست (آزمون) های خودشناسی در مذاکره
            - تست درونگرا یا برونگرا؟
            - تست احساسی یا منطقی؟
            - تست قدرت خلاقیت
            - تست ریسک پذیری
            - تست شخصیت     
            - تست رضایت شغلی
            - تست خجالتی بودن
            - تست کنترل اعصاب
            - تست اعتماد به نفس
            - تست مشاجره
      - مطالعه موردی و کارگاهی مذاکره

مشارکت در این برنامه آموزشی به تمامی افراد و گروه ها (با هر نوع تخصص و فعال در هر زمینه) توصیه می شود!


اهداف برنامه آموزشی:
    - فراگیری تکنیک ها و مهارت های یک مذاکره موفق
    - آشنایی شرکت کنندگان با نیرنگ ها و ترفندهای مذاکره
    - آموزش جنبه های روانشناختی مذاکره

   ساختار کارگاه آموزشی:

        زمان بندی: 16 ساعت در 2 جلسه  (از ساعت 9 الی 17)
        سرمایه گذاری (هر نفر): 390 هزار تومان
       زمان برگزاری: برای اطلاع از نزدیک ترین تاریخ برگزاری برنامه های آموزشی و گزینه های ویژه تخفیفاتی، به تقویم آموزشی مرکز توسعه و آموزش فصل مراجعه نمایید.

 drmanshadi.pngآشنایی با طراح، سخنران و مرّبی برنامه آموزشی
دکتر مسعود منشدی وکیل پایه یک دادگستری، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، عضو پیوسته انجمن علمی بازرگانی ایران، ﻋﻀﻮ ﻫﯿﺄﺕ ﻋﻠﻤﯽ ﻣﺮﮐﺰ ﺁﻣﻮﺯش ﻭﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ، مشاور حقوقی و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، عضو انجمن مشاوران مديريت ايران، مدير عامل موسسه حقوقي سيماي وكيل ايرانيان، ﻣﺸﺎﻭﺭﺣﻘﻮﻗﯽ ﭘﺎﺭﮎ ﻋﻠﻤ ﻭ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻟﺒﺮﺯ، ﻣﺸﺎﻭﺭ ﺣﻘﻮﻗﯽ ﭘﮋﻭﻫﺸﮑﺪﻩ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺷﯿﻤﯿﺎﯾﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ، عضو سازمان بین المللی ITIC (هیات علمی جهانی)، صاحب امتياز و مدير مسئول ماهنامه بين المللي حقوق می باشد. دکتر منشدی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت حقوقي و قضایي به عنوان یکی از صاحبنظران و پیشتازان توسعه رویکردهای کاربردی و نوآرانه به رشته حقوق و حوزه های میان رشته ای شناخته می شود.

سازمان های علاقه مند به برگزاری درون سازمانی این برنامه می توانند جهت مشاوره، دریافت پروپوزال و اطلاع از شرایط ویژه سفارشی سازی دوره بر اساس چالش های سازمانی با مرکز توسعه و آموزش فصل تماس بگیرند.

 

شما اجازه ارسال نظر در این بخش را ندارید.

تاریخ های برگزاری دوره آموزشی
ثبت نام در دوره های آموزشی

پرداخت آنلاین شهریه

تصاویر و مستندات دوره های آموزشی برگزار شده

مشاوره آموزشی
دوره های درون سازمانی

آدرس محل برگزاری دوره آموزشی

پرسش های متداول
پشتیبانی آنلاین روی تلفن همراه
فهرست دوره های آموزشی
فروشگاه آنلاین
صفحه رسمی در اینستاگرام