CRMworkshop.pngساده ترین و قابل فهم ترین تعریفی که از CRM یا Customer Relationship Management می توان ارائه داد نظام مدیریت تعاملات کسب و کار با مشتریان فعلی و آتی (بالفعل و بالقوه) می باشد. نظام مذکور در برگیرنده بکارگیری فناوری با هدف سازماندهی، اتوماسیون و هماهنگ سازی فروش، بازاریابی، خدمات به مشتری و پشتیبانی فنی است. در کنار مدل هایی که برای CRM تعریف شده اند، ایجاد ارزش برای مشتری مهمترین هدف پیاده سازی آن در سازمان می باشد. بر همین اساس فارغ از اندازه و ابعاد سازمان؛ پیاده سازی CRM در قالب ابزارهای سخت و نرم افزاری می تواند چالش های عملیاتی و راهبردی حوزه های پیش از فروش (بازاریابی)، فروش و پس از فروش (نگهداری مشتری) را به بهترین نحو رفع نموده و فروش آنی و بلند مدت کسب و کار را تضمین نماید. مرکز توسعه و آموزش فصل با هدف توسعه مفاهیم و فناوری های نظام مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اقدام به طراحی برنامه آموزشی ویژه ای در این حوزه نموده است. در طول برنامه آموزشی، شرکت کنندگان با تعاریف اولیه ای چون ارتباطات، مشتری، ارزش و وفاداری آشنا شده و پس از فراگیری مدل ها و انواع نظام های CRM؛ برنامه ریزی و پیاده سازی CRM در سازمان را فرا می گیرند. در کنار موارد فوق آشنایی با موضوعات بروز و چالش برانگیزی چون مدیریت سبد کالا و خدمات و مدیریت تجربه مشتری آشنا می شوند.

بررسی کنید هفت دلیلی که کسب و کار شما نیازی به فراگیری و پیاده سازی CRM ندارد:
      1- در بهشت انحصار فعالیت کرده، محصولات و یا خدمات شما رقیب نداشته و بازار انحصاری متعلق به شما بوده و خواهد بود!
      2- کاهش و نارضایتی مشتریان مهم نیست، زیرا می دانید مشتریان انتخابی ندارند!
      3- برند و اعتبار شما در ذهن و احساس مشتری جایگاهی ندارد و شما هم علاقه ای به حمایت از برند خود ندارید!
      4- دغدغه های چون میزان فروش، رشد فروش، افزایش درآمد، افزایش حاشیه سود در کسب و کار شما وجود ندارد!
      5- به فعالیت های بازاریابی، توسعه محصول و خدمات و شناخت رفتار مشتری نیاز ندارید!
      6- برنامه ریزی کوتاه مدت زیر دو سال برای کسب و کار خود دارید و هزینه های این دو سال را در حساب بانکی خود پس انداز دارید!
      7-تصور می کنید که به مطالب CRM مسلط بوده و آنرا در زندگی روزمره و کسب و کار خود پیاده سازی کرده و نتایج آن را پایش می کنید!

اگر هر یک از شرایط فوق برای شما صادق است، شما هیچگونه نیازی به فراگیری و پیاده سازی CRM در کسب و کار خود ندارید!


سرفصل های آموزشی
این برنامه آموزشی 16 ساعت آموزش حضوری بر اساس سر فصل های ذیل را شامل می شود:
    - مدیریت ارتباط با مشتری در دنیای کسب و کار امروز
          - مفاهیم پایه
          - تعریف ها و تعابیر مختلف از آن
          - تاکید بر کلمه ارتباط در عبارت سه کلمه ای " مدیریت ارتباط با مشتری"
    - تعریف دقیق تر از مدیریت ارتباط با مشتری از نگاه بزرگان این صنعت
          - تعریف شرکت مایکروسافت از CRM
          - تعریف موسسه گارتنر از CRM
          - تعریف سایت CIO از CRM
          - تعریف سایت Salesforce از CRM
          - تعریف فرانسیس باتل و توماس سیبل به عنوان صاحبان قلم در این حوزه
          - معرفی منابع و کتاب های انگلیسی، کتاب های ترجمه شده و تالیفات فارسی در زمینه CRM
    - مفاهیم CRM
          - تعریف موضوع
          - اهداف و نتایج مختلف در پیاده سازی CRM
          - مدل های مختلف پیاده سازی CRM
          - سو برداشت ها از مفاهیم CRM
    - مدیریت مشتری، براساس چرخه عمر حضور مشتری در سازمان
          - مشتری تازه وارد
          - ساخت روش های پیشنهادی جذاب در هر مرحله از چرخه عمر
          - افزایش و توسعه و حفظ ارتباط با مشتری قدیمی
    - روش های مدیریت و ارزش آفرینی تجربه مشتری از کسب و کار (داستان کسب و کار و مشتری)
    - پیاده سازی سیستم های عملیاتی مدیریت ارتباط با مشتری Operational CRM
    - پیاده سازی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد آنالیز رفتار مشتری Analytics CRM
    - چالش ها و فرصت های پیاده سازی CRM در ایران به همراه بررسی ابزارهای موجود در ایران جهت پیاده سازی آن

ساختار برنامه آموزشی:

          زمان بندی: 16 ساعت در 2 جلسه 8 ساعته

         سرمایه گذاری (هر نفر): 320 هزار تومان

       زمان برگزاری: برای اطلاع از نزدیک ترین تاریخ برگزاری برنامه های آموزشی و گزینه های ویژه تخفیفاتی، به تقویم آموزشی مرکز توسعه و آموزش فصل مراجعه نمایید.

مشارکت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های ذیل توصیه می شود:
     - مدیران عامل، کارآفرینان و متولیان توسعه کسب و کار
     - مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش
     - مدیران و کارشناسان خدمات پس از فروش و پشتیبانی
     - مدیران واحدهای توسعه محصول و R&D

آشنایی با مدرس و طراح کارگاه؛

drHarirfroush.pngدکتر سروش حریرفروش، دانش آموخته دکتری مدیریت بازرگاني (DBA) از دانشگاه تهران، كارشناسي ارشد الكترونيك از دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسي، مدرس دانشگاه و مشاور توسعه کسب و کار می باشد. وی متخصص حوزه های مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت فروش، برندینگ و تحلیل رفتار مصرف کننده بوده و با بیش از 10 سال سابقه ارائه مشاوره به بزرگترین برندهای بازار، از پیشگامان آموزش عملی و حرفه ای برنامه ریزی و اجرای طرح کسب و کار و بازاريابي در کشور می باشد. تدریس در دوره های مدیریت دانشگاه تهران و مدارس کسب و کار و موسسات آموزشی و نیز فعالیت به عنوان مشاور مدیریت بازاریابی ده ها شرکت بزرگ صنعتی، تولید و خدماتی و فعالیت حرفه ای به عنوان مدير طراحي و توسعه مراكز داده شركت آريا همراه سامانه، مدير پروژه و پشتيباني شركت شاتل، مدير بازاريابي و فروش شركت ايزايران از جمله سوابق دکتر حریرفروش به شمار می آیند.

سازمان های علاقه مند به برگزاری درون سازمانی این برنامه می توانند جهت مشاوره، دریافت پروپوزال و اطلاع از شرایط ویژه سفارشی سازی کارگاه بر اساس چالش های سازمانی با مرکز توسعه و آموزش فصل تماس بگیرند.

نظرات  

 
#1 سپیده حسینی در تاریخ: شنبه 13 تیر 1394 ، ساعت 12:04 ب ظ
با سلام
من با crm کار کردم اما دوره ای لازم دارم در رابطه با آموزش نصب و راه اندازی و نیز دوره کارگاهی عملی crm در رابطه با سفارش سازی ها و ...
 

شما اجازه ارسال نظر در این بخش را ندارید.

DiscountTable.png
تاریخ های برگزاری دوره آموزشی
ثبت نام در دوره های آموزشی

پرداخت آنلاین شهریه

تصاویر و مستندات دوره های آموزشی برگزار شده

مشاوره آموزشی
دوره های درون سازمانی

آدرس محل برگزاری دوره آموزشی

پرسش های متداول
پشتیبانی آنلاین روی تلفن همراه
فهرست دوره های آموزشی
فروشگاه آنلاین
صفحه رسمی در اینستاگرام