socialmedia.pngامروزه رسانه های اجتماعی در حال تغییر دادن شیوه های ارتباط افراد با یکدیگر و نحوه جمع آوری اطلاعات توسط آن ها می باشند. ظهور رسانه های اجتماعی نحوه به اشتراک گذاری اخبار، اطلاعات، رویدادها، تصاویر، نظرات و تبادل میان انسان ها را متحول کرده است. تاثیر رسانه های اجتماعی به حدی بوده است که پارادایم های بازاریابی در سراسر جهان را متحول نموده است و در اندک زمانی ابزارها و شیوه های فعلی و مرسوم بازاریابی را منسوخ خواهد نمود. از منظر دیگر با حضور نسلی مجازی (یا دیجیتال) از رسانه ها، تبلیغات دهان به دهان و ارتباط بی واسطه و آنی با مشتریان، ابزارهای قدرتمندی را در اختیار متولیان بازاریابی خدمات، محصولات و نام های تجاری قرارداده است.

شاید به عنوان صاحب یک کسب و کار، بازاریابی و حضور در رسانه های اجتماعی و تبدیل شدن به عضوی فعال از شبکه های اجتماعی برای شما جذابیت آنچنانی نداشته باشد و شیوه های مرسوم و سنتی بازاریابی را بیشتر بپسندید. خب، این تصمیم در حوزه اختیار شماست! امّا فراموش نکنید که با اتخاذ سیاست عدم حضور در رسانه های اجتماعی به معنی واقعی کلمه از قافله عقب خواهید افتاد! مطمئن باشید که در کمتر از چند ماه زمانیکه یک مشتری بالقوه بدنبال جستجوی عنوان محصولات شما در گوگل می باشد، به سرعت هر چه تمام به وب سایت، وبلاگ، صفحه اینستاگرام یا لینکدین رقبای شما هدایت خواهد شد و به همین سادگی مشتری جدیدی را دو دستی به رقبا تقدیم کرده اید. شاید به جرات بتوان گفت از زمان اختراع تلویزیون، هیچ رسانه دیگری نتوانسته این چنین بر شیوه های تصمیم سازی مشتریان برای خرید و استراتژی های بازاریابی مدیران کسب و کار تاثیر بگذارد! ابزارهایی مانند بازاریابی تلفنی، بازاریابی پیامکی، ارسال نمابر و حتّی ایمیل مارکتینگ علیرغم آنکه در نوع خود نوآوری های فوق العاده ای به شمار می رفتند، امّا به گرد پای بازاریابی در رسانه های اجتماعی هم نمی رسند.

برهمین اساس موسسه توسعه و آموزش فصل با درک صحیحی از نیازهای کسب و کارها و پیشه وران ایرانی در حوزه بازاریابی و دغدغه های موجود در زمینه توسعه هدفمند دانش و مهارت های این حوزه، برنامه آموزشی کاملا کاربردی و منحصربفردی را تحت عنوان "کارگاه بازاریابی در رسانه های اجتماعی" طراحی نموده و مشارکت در آن را توصیه می نماید.

سرفصل های آموزشی
سرفصل های آموزشی این برنامه 24 ساعته به شرح ذیل می باشد:
   -   مبانی SOCIAL MEDIA MARKETING
         -   مقدمه ای بر بازاریابی
         -   آشنایی با مفهوم Social Media (رسانه اجتماعی)
         -   جایگاه Social Media در بازاریابی
         -   آشنایی با مفهوم Social Media Marketing
         -   مزایای بازاریابی در رسانه های اجتماعی
         -   تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی در رسانه های اجتماعی
         -   بازارهای هدف در Social Media
         -   مشتریان B2B و B2C در بازاریابی اجتماعی
         -   تعریف کمپین های بازاریابی در فضای مجازی
         -   تیم سازی در Social Media Marketing
         -   برندینگ و دغدغه های مالکیت معنوی
         -   مشارکت با مخاطب در شبکه های اجتماعی
   -   ابزارهای SOCIAL MEDIA MARKETING
         -   ابزارهای بهینه سازی بازاریابی در رسانه های اجتماعی
         -   تعامل با موتورهای جستجو با تمرکز بر Google
         -   ترکیب SEO بر اساس Social Media
         -   اصول انتخاب کلمات کلیدی یا Keywordها
         -   چگونگی استفاده از لینک ها
         -   نظارت بر عملکرد اقدامات SEO
         -   افزایش ترافیک سایت
         -   استفاده بهینه از Social Bookmarkها
         -   تکنیک های افزایش نرخ بازدید سایت
   -   بلاگ ها، پادکست ها و ویلاگ ها (VLog)
         -   ارزش محتوی در بازاریابی اجتماعی
         -   راه اندازی سایت و بلاگ
         -   ساخت پادکست و نشر آن
         -   ساخت ویدیوکست و نشر آن
         -   بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی
         -   خبرنامه های اینترنتی و E-Mail Marketing
         -   ارزیابی اثربخشی بلاگ ها و محتوای صوتی و تصویری
   -   اصول و مبانی مایکروبلاگینگ
         -   چگونه از Twitter برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم!؟
   -   اصول و مبانی Social Networking
         -   چگونه از LinkedIn برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم!؟
         -   چگونه از Google+ برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم!؟
   -   اصول و مبانی Image Marketing
         -   چگونه از Instagram برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم!؟
   -   اصول و مبانی Video Marketing
          -   چگونه از Aparat برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم!؟
   -   اصول و مبانی Instant Messaging
         -   چگونه از Telegram برای بازاریابی اجتماعی استفاده کنیم!؟
   -    ارزیابی و سنجش بازده بازاریابی دررسانه های اجتماعی (Social Media Marketing ROI)

شركت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های زیر توصیه می شود:
مشارکت در این كارگاه آموزشي 24 ساعته براي کلیه افرادی که متولی، علاقه مند یا درگیر بازاریابی کسب و کار یا ترویج یک نام تجاری (Brand) می باشند مفید می باشد. حضور در اين سمينار آموزشي به افراد زير اکیداً توصيه می گردد:

     -  مديران عامل شركت ها و سازمان‌ها، صاحبان کسب و کارها و پیشه وران
     -  مدیران ارشد و میانی حوزه بازاریابی، روابط عمومی، فناوری اطلاعات و فروش شركت ها
     -  برنامه نویسان وب و توسعه دهندگان کسب و کارهای اینترنتی
     -  كارآفرينان و ‌توسعه دهندگان كسب و كار
     -  كارشناسان و متخصصين حوزه‌هاي مديريت، سازمان و كسب و كار
     -  دانشجويان رشته‌هاي مختلف فني، مهندسي و مديريت
     -  افرادی که قصد پیاده سازی و یا جلب حمایت سرمایه گذاران نسبت به ایده های خود را دارند.
     -  افرادي كه به نحوي قصد راه اندازي یا توسعه كسب و كار شخصي خود را دارند.
     -  افرادی که می خواهند با حداکثر سرعت، نام تجاری خود را توسعه دهند.
     -  علاقه‌مندان به موضوعات کارآفرینی، بازاریابی و مديريت كسب و كار

 

ساختار برنامه آموزشی:

          زمان بندی: 24 ساعت در 6 جلسه 4 ساعته

         سرمایه گذاری (هر نفر): 290 هزار تومان

         زمان برگزاری: برای اطلاع از نزدیک ترین تاریخ برگزاری برنامه های آموزشی و گزینه های ویژه تخفیفاتی، به تقویم آموزشی مرکز توسعه و آموزش فصل مراجعه نمایید.

آشنایی با مدرس و طراح کارگاه؛ مهندس آرین عقیلی

Aghili.pngآرین عقیلی دانش آموخته رتبه اوّل رشته MBA (گرایش بازاریابی، مالی و کسب و کار بین الملل) دانشگاه کیش و فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر می باشد.
وی علاوه بر راه اندازی چندین کسب و کار خدماتی و مشاوره ای در طول سالیان اخیر، مشاور توسعه طرح کسب و کار و طرح بازاریابی در بخش های مختلف تولیدی و بازرگانی بوده است. از سال 1387 و پس از برگزاری اولین برنامه آموزشی-نرم افزاری در حوزه تدوین و توسعه طرح کسب و کار، با تمرکز بر حوزه های مختلف چنین طرح هایی اقدام به گردآوری و توسعه برنامه های آموزشی کاملاً کاربردی در این حوزه نمود و با ترویج نرم افزار Business Plan Pro، سطح نگارش طرح کسب و کار در ایران را ارتقا بخشید. برنامه های آموزشی وی متمرکز بر مفاهیم و ابزارهای مختلف این حوزه مانند امکانسنجی اقتصادی و فنی، طراحی و بهبود مدل های کسب و کار و کارآفرینی در سازمان می باشد.
وی هم  اکنون مشاور اجرایی کسب و کارهای متعددی در حوزه های تولید، تجارت و خدمات، مدیر عامل مرکز توسعه و آموزش فصل، مدیر اجرایی شرکت ارزش نگار فصل، و مشاور توسعه بازار گروه فصل بوده و در قالب این برنامه آموزشی علاقه مند به اشتراک دستاوردهای تجربی و آکادمیک خود در حوزه مدیریت کسب و کار، بازاریابی و کارآفرینی با علاقه مندان به این مباحث و توسعه فرهنگ، دانش و ابزارهای کارآفرینی (به عنوان محور توسعه اقتصاد ملّی) می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمایید.

سازمان های علاقه مند به برگزاری درون سازمانی این برنامه می توانند جهت مشاوره، دریافت پروپوزال و اطلاع از شرایط ویژه سفارشی سازی کارگاه بر اساس چالش های سازمانی با مرکز توسعه و آموزش فصل تماس بگیرند. همچنین کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به دریافت مشاوره Social Media Marketing دارند، اطلاعات تکمیلی را در این صفحه مطالعه نمایند.

 

شما اجازه ارسال نظر در این بخش را ندارید.

تاریخ های برگزاری دوره آموزشی
ثبت نام در دوره های آموزشی

پرداخت آنلاین شهریه

تصاویر و مستندات دوره های آموزشی برگزار شده

مشاوره آموزشی
دوره های درون سازمانی

آدرس محل برگزاری دوره آموزشی

پرسش های متداول
پشتیبانی آنلاین روی تلفن همراه
فهرست دوره های آموزشی
فروشگاه آنلاین
صفحه رسمی در اینستاگرام